Sjukt trött

Yay om en timme så ska jag vara på jobbet och jag ska cykla dit om ca 20 minuter för att hinna.
Jag slipper iaf att cykla själv idag och om jag inte hade linda att cykla med som vet jag inte om jag hade orkat ta mig upp ur sängen idag :P
Har haft ännu en natt med otillräcklig sömn.
Min kropp kommer reagera snart om jag inte får sova, men kanske hinner ta en lite tupplur när jag kommer hem.
Men sen så ska jag ju iväg med mor och far en stund, ska bla till apoteket och fixa min p-piller.

Men nu är det väl dags att dra på sig smink o försöka äta nånting innan man ska cykla iväg.
Hoppas alla får en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: martina

det är för hemskt att behöva gå upp så tidigt. när jag jobbade gick jag upp vid 5 varannan vecka å det var jobbigt nog.. stackars dig "/

2008-11-20 @ 15:52:41
URL: http://magotsuku.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0