Sitter här..


och längtar efter min älskling.
Om någon timme så kommer han äntligen hem.
Den här dagen har inte varit en favorit.
Jag har haft huvudvärk i stort sett hela dagen och bara vilat.
Känner mig så slapp när jag inte får nått gjort på i stort sett hela dagen.
Men jag har ju faktiskt tvättat och lite sådär.

Men när älskling kommer hem så blir det en massa massa mys :)
För idag så är det 6 månader sen jag föll för denna underbara kille som jag älskar mer än allt.
Tobias Eriksson, im yours forever <3



I love you <3

Eftersom vi inte har så mycket pengar just nu (älskling får sin lön imorgon) så kommer vi fira dagen på fredag istället.
Då ska vi troligen även till ikea och shoppa lite :)
Men nu är det dags för mig att stoppa i mig en huvudvärkstablett till och en cornflakeskaka ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0