Sick

Nu har min förkylning brutit ut på allvar.
I fredags natt efter att föräldrarna hade åkt hem så gick jag och älskling o la oss.
Men kl 03 ca så vaknade jag och kunde knappt andas eftersom jag var så täppt.
Så jag fick vara uppe resten av natten och försöka må bättre, satt och tittade på en massa sex and the city avsnitt.
På morgonen skulle jag ha jobbat, men fick ju ringa och sjukanmäla mig.
Skulle även jobba imorgon men jag mår fortfarande kasst så det får bli att satsa på att bli frisk tills på onsdag istället.

Även fast jag mådde så dåligt igår så var det en ganska okej dag.
Älskling och jag åkte till farmor och tände ett ljus för henne.
Är så glad för att baby var med och att han ville följa med eftersom han vet hur mycket det betyder för mig.
Efter det så hämtade vi älsklings andra bil i rottne hos hans bror.
Resten av kvällen spenderades med att titta på film, mysa och att min baby tog hand om mig.
Du är bäst <3

Idag så ska jag bara hålla mig inne och försöka vila så mycket som jag kan.
Hoppas att alla har haft en bra helg :)
Jag kommer säkert lägga upp bilder på bilddagboken senare idag om jag mår lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0