Show people you love them before its too late

Det är något som har funnits i mina tankar hela dagen idag.
När jag kom hem från jobbet och innan mamma kom och hämtade mig (eftersom vi skulle till apoteket) så satt jag i soffan och slö tittade på Oprah.
Ibland så fastnar jag verkligen för en del av hennes program.
Just idag så handlade det om en bok och om mannen som skrivit den.
Boken handlade om att uppskatta det man har och om att inte låta sig tyngas ner av alla småsaker som egentligen inte betyder ett skit men som man ändå stör sig på.
Allt det där har jag hört förut och jag har ju själv känt hur ont det gör när någon plötsligt slits bort ifrån en och man önskar att man hade gjort alla dom där sakerna som man skjutit upp.
Så nu tänker jag verkligen försöka att berätta för mina nära och kära hur mycket dom betyder.
För det är nog det som människor vill ha mer än något annat.
Dom vill känna sig uppskattade och älskade.

Slutligen innan jag typ kollapsar av trötthet så tänkte jag berätta att jag ännu en gång försöker sluta dricka läsk i veckorna.
Det är svårt, men jag försöker iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0