My angels


Fortfarande i stort sett lika förkyld och trött är jag, men tänkte att jag ville skriva av mig lite.
Som omväxling till att ligga i soffan och vila med mina mys katter <3

Igår så kom emilia och jasmine hit och hälsade på en lite stund.
Var så underbart roligt att träffa dom eftersom vi i stort sett inte har träffats sen studenten.
Det blev fika, skratt, minnen och en väldigt mysig förmiddag.

Men på kvällen så fick jag ju lida för att jag inte hade vilat så mycket som jag borde.
Nysningar, en massa hosta och feber, inte roligt alls.
Eländet har fortsatt idag, men men några bra filmer så har jag fått tiden att gå lite fortare iaf.
Det är tur att älskling har börjat köra hem nu varje kväll, så att jag får vara med honom och sova med honom jämte mig varje natt.
Det betyder allt för mig.
Och har har varit ännu mer underbar än vanligt nu när jag är sjuk.
Han ordnar med bad, och hämtar dricka och pysslar om mig.
Jag har världens bästa kille <3
Men nu blir det att släpa sig tillbaka till soffan och längta tills om en timme ungefär när älskling kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: cHarLie

<3 all min kärlek till dig nelli! Du betyder mkt för mig, och dagen igår va wunderbar!

2008-11-04 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0