Julen är på ingång

Även om snön försvann för nån dag sen så känner man ändå att vintern och julen är på väg :)
Så underbart mysigt.
Vi har redan två julklappar inslagna här hemma ^^
En till älsklings bror mattias och hans fru.
Och idag så köpte jag den andra till min babe.
Har även beställt en annan julklapp till honom idag, så nu är det bara att försöka hålla sig från att berätta vad det är.
Haha, jag är nämligen sämst på överraskningar och sånt.
Jag vill alltid berätta med en gång eftersom jag så gärna vill se personen glad.
Jag vet, jag är knäpp ^^
Men men iaf, och idag så tänkte jag att jag skulle börja sätta upp lite tomtar och liknande så att vi får lite julstämning. 
Det är ju faktiskt första advent på söndag, helt sjukt.
Och då är det även julskyltning nere i stan, sånt älskar jag så undrar om jag inte ska försöka dra med mig baby dit.
Men det beror nog lite på hur vi mår för det är nämligen så att vi ska festa till det här på lördag.
Min älskade sofie är hemma och det måste vi fira, så det kommer bli förfest här och sedan utgång till oleo :)
Älskling skulle försöka få hit några av sina vänner också.
Tror att det kommer bli jätte bra.

Idag så har jag varit på arbetsförmedlingen och fått information.
Inte för att jag lärde mig nått nytt som kan hjälpa mig när jag söker jobb, men men man ska väl vara tacksam för att dom försöker hjälpa till.
Jag ska dit om två veckor igen på ett nytt möte.

Imorgon så är det äntligen dagen som jag och älskling ska fira våra 6 månader tillsammans :)
Han ska överraska mig så jag får skriva imorgon och berätta vad han har hittat på ^^
Jag är iaf väldigt nyfiken och längtar så mycket !
Men nu ska jag börja med mitt julstök ;)

Kommentarer
Postat av: jazz

hell yeah heell yeaahh! theo and märta eller vad katten heter ska sååå shota tequila . och på dig blir det feedback on polis å tjuv , loove / jasmine =)

2008-11-27 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0