Ikväll blir det mys


Nu är vi snart inne på ännu en fredagskväll.
Dom sista dagarna så har jag antingen varit för trött för att skriva eller så har jag haft nått annat som jag varit tvungen att ta itu med.
Men nu är jag iaf här igen :)

Igår så började jag dagen med jobb, och sen fick jag ta igen lite sömn efteråt eftersom jag knappt sovit något alls på natten.
Inte det roligaste när man måste gå upp kl 03:30 för att hinna till jobbet som börjar kl 05.
På kvällen när älskling kom hem så köpte vi pizza och tittade på en läskig film.
Besatt hette den och handlade om en flicka som blivit besatt av sex demoner.
Det äckliga med filmen var att den var baserad på en sann historia :/
Usch !

Idag så fick jag min lön så vi har varit på citygross och handlat.
Var även på lindex eftersom både min mascara, mitt rouge och min foundation var slut i stort sett.
Så känns skönt att ha nytt nu.
Det enda som jag inte hittade som jag verkligen skulle behöva är en varm, snygg och skön kofta.
Orkar inte gå runt och frysa hela tiden.

Nu när vi kom hem så har älskling städat lite och jag har bakat vaniljmuffins med rosa glasyr.
Ska ta en bild och lägga upp senare.
Snart blir det dags att göra maten för ikväll, det står potatisgratäng och kycklingfilé på menyn :)
Mums !

Imorgon ska vi ut till rottne och jag ska få fota lilla milo.
Älsklings brorsbarn.
Ska även ta ett familjekort som dom ska skicka in till tidningen :)

Hoppas alla har en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0