En underbar dag


Igår var en underbar dag.
Först en massa mys på morgonen med älskling, äta frukost tillsammans osv :)
Sen åkte vi iväg och gick lite på stan, tittade efter julklappar till familjen och sådär.
Kl 12 så var det dags för min överraskning och det var att jag skulle få en timmes thai massage.
Det var jätte skönt och avslappnande men lite annorlunda om man jämför med vanlig "svensk" massage.
Thai massagen var i snabbare rörelser och hårdare tryck men det var skönt.
Så jag var så glad och  gav nog miljoner kyssar till världens bästa pojkvän efteråt.

Efter det så var älskling och beställde ett par glasögon eftersom att det inte är bra att han går runt med linserna hela tiden.
Och dom glasögonen som han har nu är det inte rätt styrka på.
Men nu har han beställt ett par jätte fina som vi kommer hämta i nästa vecka nån gång.
Kommer bild sen om nån är intresserad ^^

När vi var klara på stan så åkte vi hem för att äta lite lunch.
Jag blev super duper mega happy eftersom mina bilder hade kommit med posten.
Hemsidan extrafilm har ju en tjänst där man kan ladda upp sina bilder hos dom och så skriver dom ut det på fotopapper och skickar hem.
Så jag ska försöka göra det med så många som möjligt av mina bilder.
Det är mycket roligare att kunna ha i ett fotoalbum och titta än att sitta vid datorn.

När vi hade vilat lite sen så åkte vi och hälsade på först mina föräldrar.
Fast det var bara mamma hemma, och hon jobbade och slet som vanligt med att städa och annat.
Blir orolig för henne när hon inte tar det lugnt <3
Sen så åkte vi ut en liten stund till furuby och hälsade på.

Resten av kvällen så myste vi mest och tittade på film.
En helt underbar dag helt enkelt och jag är världens lyckligaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0