En riktig höstdag


Ja nu har ungefär halva dagen gått.
Vad har man då hunnit med ?
Ja efter att jag skrivit mitt inlägg imorse så gick jag och försökte somna om ett tag.
Sov väl ungefär en timme och myste med katterna i en timme.
Sen så ringde jag till mamma eftersom vi skulle iväg.
Vi for iväg och var i lite olika affärer.
Äntligen så köpte jag torrfoder till katterna, vi kan inte ge dom burkmat hela tiden för då blir dom så bortskämda.
Men nu blir det torrfoder igen ett tag :)
Fast dom är ju lika glada i mat för det, teo är helt sjuk när det gäller mat.
Springer runt och skriker så fort man är i närheten av kylskåpet känns det som ^^

Jag skulle även till apoteket och hämta ut mina p-piller men tror ni inte att just idag av alla dagar så hade dom nått tekniskt fel så dom kunde inte se några elektroniska recept.
Gud va trött man blir ibland :P
Men jag och mamma skulle fixa det imorgon efter att jag har jobbat så det är lugnt.
Vi ska även fixa lite papper som jag måste skicka in till posten.
Jag fick nämligen ett brev idag där det stod att jag har fått extra jobb där i december :D
Man ska sortera julkort tror jag.
Så det känns väldigt bra med lite extra pengar i januari sen :)
Jag skulle börja jobba den 14:e december och sen var det kanske en och en halv vecka jag skulle jobba.
Klart jag är lite nervös men det blir säkert bra ^^

Idag så skulle jag och älskling äta tacos till lunch men det är så typiskt mig och mamma att komma hem lite senare än det var tänkt så stackars älskling fick sitta och vänta en stund.
Haha jag tror aldrig jag har stressat så mycket när jag har lagat mat som idag :P
Det var verkligen synd om min baby idag också.
Han hade haft en skit dag och vädret som är nu är ju inte det roligaste att vara ute och jobba i.
Men jag ska verkligen försöka göra det mysigt för honom när han kommer hem ikväll.
Helkroppsmassage och en massa mys + god mat :)
Det hoppas vi att han uppskattar min goding.

Men nu ska jag springa och slänga in en tvätt i maskinen och städa lite.
Känns som att jag städar jämt, men så är det när man har två busiga katter hemma ^^



Kommentarer
Postat av: Hajen

här hare varit en riktig vinterdag. ><

2008-11-19 @ 15:40:41
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0