Duktig flicka


Ja nu tycker jag faktiskt att jag har varit duktig.
Har städat, diskat, tvättat och förberett inför maten som jag strax ska laga till innan älskling kommer hem.
Hinner ju till och med slänga upp 3 bilder som jag tog nyss och skriva lite grann ^^

Det lönade ju sig att beklaga sig över att vara ensam hemma på lördag.
Nu är det bestämt att älskade Charlie kommer hit och har tjejkväll med mig :D
Super duper kul !
Hon, jag, laga lite mat och en massa tjejsnack.
Blir säkert en hel del bilder och bus med djuren också.
Hon ska nämligen ha med sig sin lilla vovve dizel.

Men nu blir det att fixa käk, ha det bra !

Kommentarer
Postat av: cHarLie

wei :D

2008-11-06 @ 19:08:08
Postat av: MIE

vilka fina bilder!!! hälsa charlie från mig / kraaam

2008-11-07 @ 09:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0