Just another day filled with sunshine

Här sitter jag nyvaken :) 
Skönt att kunna sova lite längre idag. Underbart att vakna till solsken och blå himmel.
Dock lite tråkigt att jag måste till åka till jobbet och sitta inne resten av eftermiddagen/kvällen.
Jobbar ett 14 - 22 pass idag. Men det är ändå ett helt okej pass där man inte behöver tänka så mycket på vad man gör. 
Och jag har ju en sötboll att sms:a med också, så jag har ju något som gör mig gladare när jag sitter där.
Tänk så mycket ett litet sms kan påverka humöret :) Fast sen kan man ju bli galen om man skickat iväg ett sms och man får vänta länge på ett svar. Haha jag är inte den med mest tålamod ^^ 

Men nu ska jag gå ner och äta lite, och kanske mysa lite i solen innan jag måste kila iväg till jobbet


we got that no you hang up, no you hang up kinda love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0