happy face ^^

åh jag vill att det här arbetspasset ska vara slut nu.
Jag vill att klockan ska vara 22 och att Tobias ska stå utanför med bilen och vänta på mig.
För idag så ska vi faktiskt sova över ^^
Vi ska titta på film och mysa en massa :) Jag blev super glad när vi kollade om det skulle gå nått bra på tv för då såg jag att hajen 3 och hajen 4 ska gå på tv ikväll :D
Tillräckligt sent för att jag inte ska behöva missa nått. Hur perfekt som helst.
Men jag vet ju inte om det kommer bli så mycket att vi tittar på filmen :P För dom andra gångerna som jag varit hemma hos honom och vi skulle kolla på film så har vi myst och pratat istället och helt plötsligt så har filmen varit över ^^ haha men så kan det gå.

Nu ringer det på en massa så jag måste jobba lite, men kanske skriver lite sen innan jag ska hem till sötbollen <3

Kommentarer
Postat av: Sandra / Babyfuckingdoll

Men det är ju det som är meningen med att titta på film ;) man ska se såna man redan sett så blir det ännu bättre! ha det bäst sötungar!

2008-05-30 @ 16:27:53
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se
Postat av: hajen.

Oh, hajenfilmer melike! :)
Hoppas ni fåre mys.

2008-05-30 @ 18:49:18
URL: http://hajenkommer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0