Familjen betyder

Idag så blir det nog en lugn hemmakväll med familjen. 
Vi ska grilla, spela kubb och allmänt ha det mysigt :) Min syster och Mateo är här och hälsar på också.
Jag tror att Mateo ska sova här inatt, för Ida verkar ha planer på att festa till det lite.
Kanske blir att man följer med henne, får se lite vad jag känner för senare.  
Nu sitter jag här med musik och pustar ut lite, ända sen jag kom hem från tobias så har jag fått spring runt med den lilla busungen och lekt ^^ Men det är ganska roligt och när vädret är såhär underbart så får man ju passa på lite.
Just eftersom vädret är så grymt nice så blir man ju lite sugen på att följa med syster och festa lite.
Har ringt runt lite och kollat vad folk ska hitta på ikväll, men det är inget som har varit särskilt lockande. 
Jag kunde ju ha åkt till springbreak idag men jag hade ingen sovplats klar så jag struntade i det.
Dom som spelar där kommer jag ändå att se senare på Hultsfredsfestivalen så det kändes som onödiga pengar att lägga ut.
Så en såhär kväll känns det skönt att ha föräldrar och syskon som man kan ha roligt med :)
Vet inte vad jag skulle göra utan min mamma tex, jag vet att jag kan komma till henne med vilket problem som helst. Hon kommer alltid att finns där för mig och älska mig not matter what. Hon är bäst.
Samma sak med min syster, hon skulle aldrig svika mig och inte jag henne. 

Men nu ska jag nog springa ner och vara lite social med dom ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en mysig kväll då! Have fun som fan!

2008-05-31 @ 17:21:42
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0