En ny början

Eftersom jag kände att jag inte längre kunde skriva av mig i min gamla blogg så bestämde jag mig för att skriva här istället. Jag kände mig så begränsad och så känner jag fortfarande när det gäller vissa saker. Jag hatar att en person kan bestämma så mycket över mig fastän han inte längre har rätt att lägga sig i hur jag lever. Jag förstår att han har det jobbigt osv, men så som han håller på och beter sig mot mig nu. Det är inte rättvist.

Just nu sitter jag på jobbet och skriver. Har suttit ett 16 - 00 pass och det ska bli såååå skönt att åka hem snart. Den här kvällen har varit stressig och mitt dunkande huvud är ett bevis på det. Men snart är jag hemma i min säng och sover gott, om jag kan slå bort tankarna på en viss person ur huvudet  ^^

Kommentarer
Postat av: hajen.

You go girrrrrrl!
SOm jag saknat att läsa din blogg.

2008-05-29 @ 17:18:44
URL: http://hajenkommer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0