Chill vid sjön med lola my love :)

Kvällen blev inte spenderad hemma som det var tänkt från början. 
Jag följde inte heller med syster, hon fick med sig lillebror otto på festen istället så hon var nöjd ändå ^^
Själv så ringde jag till lollo, vi gick och köpte lite läsk och cigg. Sen satte vi oss nere vid växjö sjön med lite vin och pratade en massa. Det var helt underbart, speciellt eftersom vi inte träffats på 100 år känns det som.
Lollo min underbara vän, du kommer alltid att betyda så grymt mycket för mig. 
Vi pratade bland annat om våra söta pojkar, Tobias och Axel. 
Axel var tydligen på nått släktkalas eller nått liknande och Tobias var i ingelstad och festade lite med några kompisar. 
Vi pratade lite med dom i telefon, men sen dog hans mobil så då var det slut på det roliga.
Men vi hade lika roligt för det ^^ Vi skrattade lika mycket som vi alltid gör. 
Lollo + Jonna = sämst humor. Men så länge vi har det bra tillsammans så va göööör de ? :)
Vi råkade även skrämma ihjäl en stackars igelkott som vi hittade. Men den historien kan jag berätta en annan gång.
Nu ligger nämligen hemma hos sig och sussar och jag funderar faktiskt på att göra detsamma här.
är trött men lycklig :)

Sitter och skriver lite på msn med världens bästa sid. 
En underbar människa med ett väldigt stort hjärta. 
Har inte känt honom så länge, men det känns ändå som jag har det. 
Du betyder mycket och jag hoppas att du märker det.
Jag vet knappt vad jag babblar om, men du är bra <3

Kommentarer
Postat av: Sid the Kid

du ären sjukt bra person

2008-06-01 @ 01:59:22
URL: http://www.sid-the-kid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0