You always make me smile :)

Nu är jag såå trött på den här jobbiga hostan >_<  Vill att den ska försvinna och aldrig mer dyka upp !
För nu så mår jag i stort sett bra om man tar bort hostan och tröttheten av att kroppen har mått kasst i flera dagar nu.
Igår så var iaf tobias här och piggade upp mig :) Uppskattades väldigt mycket <3  
Vi myste och skrattade i flera timmar som vanligt. Du gör mig så grymt lycklig ! Vet inte när jag skrattade såhär mycket sist :)
Det mysigaste är ändå när vi fastnar i varandras ögon, bara ligger stilla och ser på varandra och ler.
Åh mitt hjärta smälter när du ler. Det finns inte ord för hur fin du är.
Tycker så synd om alla som har fått stå ut med mitt hostande den senaste veckan. Men jag hoppas att den ska iaf minskat ner kraftigt tills imorgon för då ska jag med tobias ut till hans kompis i ingelstad och fira midsommar.
Jag är grymt nervös inför det eftersom jag har svårt att prata med människor som jag inte känner och det är en del som ska komma dit. Men jag hoppas att jag inte kommer må allt för dåligt. Vi får väl se hur det blir helt enkelt.
Kommer antagligen inte att må 100 % imorgon heller eftersom jag fortfarande hostar och är snuvig. 
Jaja, nu ska jag sluta beklaga mig ^^ Jag får iaf spendera midsommar med världens finaste tobias och det gillar vi <3 

Hoppas att alla får en as bra midsommar, i will try ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du verkade inte ha svårt för att prata med mig på hultan ju! :) Men hoppas det går bra och krya på dig! :*

2008-06-19 @ 18:05:47
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0