@ work

nu skulle jag egentligen ha börjat jobba kl 11 idag, men eftersom folk blir sjuka då och då
som stackars emelie har varit i helgen så ändras schemat för vissa av oss andra ^^
Det gör iofs inte mig så mycket eftersom jag slutar mycket tidigare än vad jag brukar. idag sitter jag 07 -16.
Så jag hinner vara hemma och njuta av värmen och sooolen :) Tyvärr så kan det inte bli nått mys med tobias idag eftersom han ska med sin pappa till hässleholm och titta på en bil som han troligen ska köpa.
Så jag hoppas att det går bra :)
Jag fick ju en hel kvälls/natts mys med honom igår så jag är ganska nöjd och belåten idag ^^
Helt sjukt hur en person kan förbättra ens humör så mycket.
Hela livet känns mycket lättare och tillvaron så mycket ljusare. Du betyder mycket sötboll <3
Som igår när mitt rum ännu en gång förvandlats till en stor klädhög, då orkade jag faktiskt ta tag i det.
jag satte på lite glad på musik på datorn och dansade runt och plockade lite här och lite där.
Och *poff* rummet såg snyggt ut och jag mådde super bra :)
För kanske en månad sen så hade jag absolut inte orkat med det :P Jag mår så mycket bättre ^^

Måste bara skriva lite om Sandra och hennes kille innan jag slutar för den här gången.
Jag fattar inte hur människor kan missunna andra lycka ? Om två personer blir lyckliga tillsammans så är det väl bra ? Tidpunkten kanske är fel, men jag vet så väl hur svårt det är när man verkligen känner att man hittat rätt.
Dom är ett sånt grymt fint par och jag hoppas att dom kommer ha det bra tillsammans länge. Folk som stör sig kan väl hålla det för sig själva. Det är bara så jävla onödigt.

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Goddag!
Hoppas du haft en bra helg!
kram.

2008-06-02 @ 10:34:37
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Tack tack :D

2008-06-02 @ 11:21:10
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Sandra

Aw, du är så jäkla fin vet du va? Tack! <3
Och att Robin är en idiot ska du skita i, om du har hittat en kille som gör dig så glad som Tobias så ska du hålla i honom! DU är bra precis som DU är! Och tack igen:$

2008-06-02 @ 12:22:05
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se
Postat av: haha

haha patetiskt.. är ni 12 år igen?
och sandra, du trodde jag snackade skit om dig? congratz, "Robin är en idiot" hahahah got dam it. 2 falska i en smäll

2008-06-02 @ 16:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0