tröttis

idag är jag verkligen trött. Vet inte riktigt varför eftersom jag och tobias inte alls var uppe länge igår.
Jag blev chockad med grymt glad när jag fick ett samtal kl 23 nånting av en sötboll som undrade om han fick komma förbi. Yay säger jag bara ^^
Så sen blev det mys i sängen och titta på film.
Älskar att mysa med dig <3
Men idag blir det nog tyvärr inget sånt eftersom han skulle hitta på nått med nån kompis.
Själv så ska jag hitta på nått med lollo hoppas jag, vi hade bestämt nått om det, men man vet aldrig med henne. Hon är lite glömsk så hon kan ha glömt bort mig ^^ Men vi får väl se hur det blir.
Annars så kan jag ju alltid ligga hemma och njuta av att vara ledig en massa dagar nu.
Nästa vecka på måndagen så ska jag,mamma o lillebror runt till systemet och sen ska vi köpa tält och grejjer till
hultsfred :) Längtar galet mycket nu !
Nu ska jag bara släpa mig igenom det här passet som håller på till kl 16 och ett möte på jobbet ikväll vid kl 19.
Sen är jag fri ^^ iaf för ett tag
Känns så skönt :)

Ska förresten passa på och skriva ännu ett grattis till världens bästa sid som tog studenten igår och som fyller 20 idag om jag inte minns fel ^^ Du är bäst gubben, ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0