Summer in the air

"Älskar känslan :D
Här sitter jag på jobbet, fick hoppa in lite extra idag. Ska jobba till kl 19 så det är inte så länge ändå.
Snart så mamma iväg och köpte lite mumsig mat till oss eftersom hon har rast vid fyra.
Efter kl 16 nånting så kommer tobias hit för att hämta sina nycklar, så då får jag pussa lite på honom innan han åker igen. Han ska till hässleholm och hämta sin nya bil som han har köpt.
Sen när jag slutar idag så har jag bara ett pass kvar att jobba innan jag har min första semester vecka :D"


haha det som står ovanför är vad jag hann skriva förut, sen blev det totalt kaos på jobbet så jag hann inte skriva mer ^^  Men nu har iaf tobias varit här och lyst upp min tillvaro lite :) Uppskattas alltid, du är så underbar <3 Nu är det snart bara en timme kvar tills jag slutar. Sen när jag kommer hem så funderar jag på att ta en lång promenad med wilma. Lyssna på musik och rensa huvudet lite. Jag älskar att vara ute nu i detta fantastiska vädret som är.
Jag hoppas verkligen att det kommer hålla i sig nn hela nästa vecka också så att solen skiner på oss när vi är på hultsfredsfestivalen :D Jag längtar så mycket, hoppas verkligen att jag får roligt tillsammans med lillebror otto och hans flicka. Annars så får jag väl försöka leta upp nån rolig granne att umgås med :P
Jag ska ju iaf träffa sandra och hennes pojken en stund :) Ska bli grymt roligt att träffa henne irl.

Jag struntar i vilka jag umgås med bara jag får se Linkin Park. Jag har velat se dom så otroligt länge.
Det känns helt overkligt att jag äntligen ska få se det bandet som har skrivit den musik som hjälpte mig igenom dom hitills jobbigaste åren i mitt liv. Tiden som jag blev mobbad. Utan den musiken som tröstade mig varenda dag som jag satt och grät ensam så vet jag inte om jag hade suttit här idag. Det kommer vara så grymt starkt för mig att se dom live. Jag önskar att jag hade någon där som håller mig uppe för jag vet inte alls hur jag kommer reagerar. Lyckan och minnena kommer att vara så starka.
Jag längtar så mycket.
Hultsfred är kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gullet! Jag kommer lätt leta upp dig! Vi måste campa nära varandra, du ska få mitt nummer också på msn så blire lättare, Hultsfred kommer ÄGA! (L)

2008-06-04 @ 20:34:53
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0