its been a while

här sitter jag råförkyld, med en hals som värker och en näsa som rinner. 
Antagligen så kommer förkylningen från nätterna som spenderades i tält på hultsfred :P
Nätterna var hur kalla som helst och sen när man vaknade så kunde man knappt andas för att det var så varmt.
Så inte så konstigt att man blev förkyld kanske :P 
Banden som vi såg var iaf underbara :) Speciellt Simple plan och HIM. Musik är kärlek <3
Träffade även en del roliga filurer som vanligt, är i stort sett omöjligt att inte stöta på minst en när man är på hultan ^^
Där har man verkligen dom mest unika människorna och alla accepterar alla :) Det är en sån härlig stämning.
Så borde det vara överallt. I love it ! 
Tobias kom och hämtade mig på lördagskvällen eftersom jag inte mådde bra, och eftersom jag hade hört att linkin park ställde in pga sjukdom så kände jag att jag lika gärna kunde dra hem. 
Så sötnosen och jag åkte hem till honom och slocknade efter ca 5 minuter i hans säng. 
Kan ju säga att min kropp hade längtat efter en säng :)
På söndagen så vaknade vi ganska tidigt och drog oss först hem till mig och hämtade wilma. 
Sen begav vi oss till furuby där tobias föräldrar bor och så gick vi en promenad med vovvarna där ute.
Det var en massa mys om man bortser från att vi höll på att bli uppätna av knott ett tag ^^ haha
Resten av dagen spenderade vi hemma hos honom men en massa mys och film tittande. 
Söndags natten var en av dom mest underbara jag upplevt <3
Måndagen var dock raka motsatsen eftersom jag vaknade med världens förkylning. Så sen dess har jag legat hemma och lidit. Men jag hoppas på att det håller på att vända nu iaf. Tobias var här igår och hälsade på mig lite.
Vi åt glass och myste :) Du är bäst <3 Men nu ska väl den här sjuklingen krypa ner i sängen igen och vila.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig sötnos! Det var mys att träffa dig på hultan!

2008-06-18 @ 16:55:53
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: hajen.

Krya på dig!

2008-06-18 @ 19:02:48
URL: http://hajenkommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0