Hemlisar ^^

Kvällen har spenderats med att göra i ordning hemlisarna som tobias ska få i morgon ^^
Eftersom i morgon så är det 1 månad sen vi träffades för första gången, hemma hos tina och festade lite.
Jag hade turen att få den sötaste killen jämte mig i soffan, vi pratade lite grann och skrattade.
Sen så begav vi oss ner till stan och skulle dra in på oleo och dansa, men eftersom det bara var en timme kvar tills dom skulle stänga så bestämde sig jag o tobias oss för att sitta kvar ute på en bänk och prata medan dom andra var inne på macdonalds och köpte mat. Jag frös en massa om mina händer, så jag fick ha dom mellan hans händer ^^
Vi satt där länge och pratade, vi kom in på min sociala fobi och det visade sig till bådas stora förvåning att vi har samma problem. Tobias var helt chockad eftersom han inte träffat nån mer med samma problem innan och eftersom han blev så glad så pussade han mig på huvudet.  Jag minns hur det pirrade i hela kroppen och jag kände att jag verkligen tyckte att han var super mysig. Sen när dom andra var klara på macdonalds så skulle dom dra hem, men vi gick hem till honom istället och låg i hans säng och pratade tills det började bli ljust igen. 
Sen somnade vi och bytte nr dagen efter.
Sen dess så har vi träffats jätte mycket och haft det underbart i 1 månad.
Nu är jag hans och han är min.
Jag är så lycklig
Du är underbar <3

Kommentarer
Postat av: hajen.

IM HAPPY FOR YOU! :) <3

2008-06-24 @ 12:15:45
URL: http://hajenkommer.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh va mysigt det lät, du förtjänar att ha det bra!<3

2008-06-24 @ 17:21:30
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0