Back 2 work

nu var  jag tillbaka på jobbet igen efter nästan 3 veckors uppehåll. Först hade jag en veckas semester när jag var på hultsfred osv, sen veckan efter när jag skulle börja jobba igen så var jag super förkyld så jag kunde inte jobba på hela förra veckan. Jag är fortfarande inte riktigt frisk men det är iaf mycket bättre nu :) Idag har jag haft världens ångest eftersom jag skulle jobba igen efter att ha varit borta en sån lång tid. Men älsklingen tog hand om mig och gjorde så att jag mådde bättre efter ett tag. Du är verkligen så underbar <3 Du fick mig att skratta mitt i all den där ångesten så fick du mig att skratta och må så mycket bättre. Om du bara kunde förstå hur underbart det känns.
Allt det mörka försvann och kvar fanns bara du o jag. Det är ovärderligt för mig.
Nu har jag snart bara 3 timmar kvar att jobba. Ska dock sitta mellan 23 och 00 ensam och det känns jobbigt :(
Men jag har ju inget val så det är bara att försöka kämpa på antar jag.
Tänkte att jag skulle passa på att ringa till älsklingen då om det nu är lugnt vilket jag verkligen hoppas.
Men idag när jag slutat så ska jag hem, sova några timmar, gå upp och packa, längta efter älsklingen hela dagen och sen efter kl 16 så kommer han och hämtar mig. Då ska vi nämligen ut till hans föräldrars hus i furuby och passa
deras super söta hund rambo hela helgen :D Det kommer bli så sjukt underbart. Både jag o tobias älskar verkligen att vara där ute. Jag ska ta miljoner kort och så ska vi mysa så mycket som vi bara orkar ^^
Helgen kommer bli perfekt <3

idag fick jag höra dom orden som jag velat höra så länge på det mest underbara sätt som jag inte ens kunnat drömma om. "gud vad du är underbar, jag älskar dig"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis gumman! Erkänn det känns skönt när det väl är sagt? Då fladdrar man runt och bara ler hur länge som helst, du är bra<3

2008-06-26 @ 22:49:55
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0