You can do it

Den här helgen är jag ensam i lägenheten.
Älsklingen är i malmö med några kompisar och ska festa till det lite :)
Roligt för honom att komma iväg och koppla av lite, även om jag kommer sakna honom en massa !
I eftermiddag/kväll så kommer iaf lollo och jag vara här och umgås, väldigt skönt eftersom det var ett tag sen vi sågs sist.
Vi kanske ska sova över också, skulle kännas bra.
Jag har aldrig sovit i lägenheten själv ännu så är lite nervös för det.
Men det kommer säkert att gå bra, jag försöker intala mig det iaf ^^

Precis som jag försöker intala mig själv att jag inte kommer ha några problem med att gå och handla själv i en affär som jag inte är van vid. Det är en sån typisk situation som jag brukar undvika, jag brukar vänta tills jag har nån annan som följer med mig osv.
Men jag vet ju att jag måste försöka att ta tag i det här nu och det ska jag göra också.
Så när jag har skrivit klart det här och gjort mig iordning lite så ska jag promenera bort till dalbo och handla lite.
Tänkte att jag skulle köpa lite saker till ikväll.
Så det går säkert bra, måste bara övertyga mig själv om det också :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

I will rescue you yo00!

2008-07-18 @ 11:45:11
URL: http://www.metrobloggen.se/lovisan
Postat av: David Rosinski

You will make it!

2008-07-18 @ 16:27:29
Postat av: bella

jag kan se mig själv i dina texter.

men jag har typ aldrig riktigt förstått att det är liksom är fel att känna så, typ vara rädd i affärer och för människor. vad folk ska tro och sånt .

Hoppas du klarar det! Kram !

2008-07-22 @ 00:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0