Timeout

Nu sitter man här på jobbet, och här ska jag befinna mig tills kl 04 inatt då älsklingen kommer och hämtar mig.
Du är snällast i världen och jag älskar dig så mycket <3
Jag sitter här med syster som ska jobba natten, mamma ville att jag skulle sitta med för att se hur lite det är att göra om nätterna på sommaren. Men hitills så har jag inte blivit lugnad, det är faktiskt ganska mycket att göra.
Men jag ska inte jobba några nätter mer nu på ett tag iaf. Så det känns skönt :)
Nu ska jag vara ledig några veckor och ha det så underbart som jag kan med min älskling.
Vi har lite planer som vi funderar på, tex:

 Åka till ölandsdjurpark + en titt förbi sandvik
 Åka till helsingborg några dagar och hälsa på min farbror som bor där

och sen lär vi ju hitta på en massa annat roligt :) Umgås med vänner osv.
Som nu i helgen så festade vi med både hans och mina vänner. Vi var hemma hos äslklings kompis simon och grillade. Jag ringde dit sofie och cattis, och vi hade en ganska trevlig kväll tillsammans förutom lite trassel på slutet.
På lördagen så tog vi det mest lugnt hela dagen och sen så jobbade jag 18 - 04. Det var väldigt mycket att göra så jag var helt slut när jag kom hem till älskling.
Därför så sov jag väldigt länge idag, vaknade av att mamma ringde och väckte mig kl 13.
Älskling var nämligen iväg och fixade lite hemma hos en kompis. Så jag gick upp och började städa lite eftersom jag inte hade nått roligare för mig ^^ Så han fick en glad överraskning när han kom hem sen :)
Dagen har varit mysig, vi har busat, skrattat och haft det mys tillsammans som vanligt.
Imorgon så ska jag till vårdcentralen igen kl 08. Samtalsterapeuten hade fått återbud av någon så hon kunde prata med mig imorgon redan istället för i augusti. Känns skönt att få komma dit och höra vad hon säger.
Efter det så ska jag och älskling iväg och handla lite, och kanske åka ut till furuby så att han får städa sin bil lite.
På kvällen så ska vi åka och titta på en lägenhet :D Hoppas verkligen att den är fin, eftersom vi båda så gärna vill hitta en lägenhet vi gillar så att vi kan flytta ihop. Men vi får väl se imorgon :)

Till slut ett sista svar till linda:

Du får tycka/tro vad du vill om mig. Jag kan inte göra mer än vad jag gör.
Jag kämpar och gör mitt bästa för att klara av min vardag.
Jag tänker iaf inte lägga energi på svara mer nu, för om du försöker att hjälpa mig genom att skriva eller vad anledningen till att du skriver än är, så funkar det inte. Det enda du gör är att få mig att må sämre, och det behöver jag inte.
Jag försöker iaf, jag har inte gett upp. Jag tänker bli bra, även om det tar tid.

Kommentarer
Postat av: sara

hej hej, ett tips, om ni ska till Helsingborg, åk hit så ni är här 25-27 juli isf. Då är det nämligen Helsingborgsfestivalen ovh massa band och liknande spelar. Ett litet tips bara :)

2008-07-15 @ 13:45:32
URL: http://nosugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0