Sunny days



Idag har solen varit framme hela dagen och lyst på oss en massa :D
Det har varit helt underbart.
Och vädret ska tydligen hålla i sig resten av veckan och det passar väldigt bra eftersom det är älsklings sista semestervecka.
Vill att han ska njuta av att vara ledig nu innan han måste tillbaka till sitt jobb.
Men nu så ska han kanske få lite andra arbetsuppgifter så då kommer det kanske kännas bättre för honom på jobbet.
Det hoppas vi på :)
Idag så har vi farit runt och fixat en massa olika ärenden, och efter det så lagade vi lite mat tillsammans.
Nu ikväll så är älskling med simon på bio, dom skulle se den nya filmen med will smith.
Den verkar jätte rolig faktiskt, måste också kolla på den nån dag.
Jag är hemma hos familjen på hovshaga och ida har varit här med mateo och hälsat på.
Vi funderar på att spela lite kubb och kanske lite femhundra innan jag åker hem senare ikväll.
Tobias skulle komma och hämta mig när han skulle hem från simon.

Imorgon så ska vi åka ut med älsklings kompis rasmus båt.
Dom tänkte fiska och för mig blir det väl att ligga med ipoden i öronen och sola :)
Låter ganska nice faktiskt om jag får säga det själv.
Tar väl med mig nån bok eller nått annat att läsa kanske.
På kvällen vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på än, men det blir nog lite firande eftersom vi har 2 månader tillsammans imorgon <3
Dom två bästa månaderna hitills :)
Du är bäst älskling och du är ovärderlig för mig

<3 Tobias <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj va fort det har gått! Grattis sötnos! och jag vill också sola, är sjuk osv. Daniel och jag kommer nog ta en paus, som kan vara allt mellan nån månad till ett år. Han måste spara pengar och samla mod till att flytta till gbg och pallar inte distansen. Får väl se om han saknar mig :/ han säger dock att han vill ha barn med mig när han väl flyttat hit :o Jag kommer dö, vill bara ha honom liksom. Du är bäst! Puss!<33

2008-07-23 @ 20:26:51
URL: http://nogg.se/babyfuckingdoll
Postat av: s

solen framme var då ;)

2008-08-06 @ 10:20:03
URL: http://www.metrobloggen.se/larare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0