Lugn lördag



Den här dagen har varit lugn.
Jag vaknade vid kl 09 ungefär och tittade på tv ett tag.
Efter det så tog jag en skön dusch och bestämde mig för att hälsa på lillebror och hans tjej hemma på hovshaga eftersom dom är ensamma hemma denna helgen.
Jag och älskling bestämde innan han åkte iväg att vi ska försöka motionera mer.
Vi har faktiskt skött oss jätte bra hittills och eftersom jag är själv denna helgen så har jag fått promenera själv.
Idag så bestämde jag mig därför att gå hela den långa vägen till hovshaga.
Eftersom det var så kvavt ute så var det lite jobbigt, men med ipoden i öronen så kom jag fram tillslut.
Senare så tog vi bussen ner till stan och gick runt där en stund.
Jag hittade ett snyggt linne på HM som bara kostade 50 kr :D
Köpte även en tröja som jag ska lämna tillbaka imorgon för jag ångrade mig efter att jag köpt den.
Sen åkte vi tillbaka till hovshaga och jag gick en lång runda med wilma efter att ha ätit lite pasta och bacon.
Jag stannade hos dom tills kl 20 då jag tog bussen hit, och nu sitter jag här och väntar på lollo som skulle komma förbi en stund sa hon :)
En positiv överraskning när hon hörde av sig och sa att hon ville komma.
Annars så kommer nog kvällen att bestå av film tittande och att bara ta det lugnt.
En av mina favorit filmer börjar snart på 3:an.
Welcome mrs doubtfire med robin williams, han är en så grym skådespelare och filmer är så rolig ! :)

Imorgon så kommer äntligen älskling hem :)
Tänkte att jag skulle städa lite och fixa iordning imorgon så att det är fint när han kommer.
Kommer att krama om honom och aldrig släppa ^^
 Han gör mig så grymt lycklig och när jag tänker på honom så kan jag inte göra annat än att le.
Världens bästa kille, eh jo han är min <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, verkligen!

Jag funderade på hur gamla dom var när dom 'slog igenom' - 16?

Var ett tag sen...



Såg att du var på Hultsfred..? Gutt, vilka band såg du?

2008-07-20 @ 18:51:56
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0