i miss you

jag saknar min älskling :(
Jag vet att vi inte har varit ifrån varandra särskilt länge än, men när man har spenderat nästan all tid tillsammans i 1 månad så är det svårt att helt plötsligt vara utan den andra personen.
Speciellt när det är nån som man verkligen älskar och inte vill vara utan.
Idag har det bara blivit några sms och två korta samtal.
Jag vet att jag borde låta honom höra av sig när han känner för det och har tid, men det är så svårt när man saknar honom såhär mycket.
Men jag gör mitt bästa iaf.
Kommer bli svårt att somna inatt iaf, lollo bestämde sig för att sova hemma ändå så jag sitter här ensam nu.
Hoppas att älskling hör av sig sen iaf, annars skickar jag väl ett sms när jag ska försöka somna.
Pratade lite med syster på msn och hon kanske skulle komma förbi en stund, men vi får väl se vad som händer.

Det gick iaf bra i affären innan idag, klart att det var jobbigt men jag överlevde iaf ^^
Så nu ska jag väl klara av det i fortsättningen :)

Kommentarer
Postat av: David Rosinski

Skönt att allt känns bättre för dig, du verkar ha hittat rätt. :)

2008-07-19 @ 16:36:05
Postat av: sandra

Kämpa på gumman, jag vet att du klarar det om du verkligen vill det! Det kan bara bli bättre<3

2008-07-20 @ 19:13:56
URL: http://nogg.se/babyfuckingdoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0