Changes :)

Stora förändringar har skett i mitt liv sen jag skrev sist.
Jag sitter och skriver i älsklings lägenhet, som numera även är min eftersom vi har flyttat ihop ^^
Det känns verkligen helt underbart och allting funkar jätte bra. Jag trodde aldrig att saker som att diska,städa osv.
skulle kunna vara roligt :) Det är det faktiskt när man vet att man gör det för sin egen skull och för den man är tillsammans med. Det är så skönt att äntligen ha flyttat hemifrån.
Jag tänker även på mina småbröder som äntligen har fått varsitt rum nu.
Så lycklig som jag är nu och som jag har varit sen jag träffade tobias har jag inte varit på så länge.
Det är så skönt att folk som runtomkring mig också märker av det.
Jag kan inte annat än le och hålla med när min mamma berättar hur underbart det är att se mig så glad.
Så underbart att känna att jag kanske har hitta honom, killen med stort K. Han som jag är menad att vara med.
Jag vågar knappt hoppas men just nu är allting perfekt.
Vi har så roligt tillsammans, vi lagar mat, är ute och promenerar, allting vi gör tillsammans känns så bra :)
Jag tror verkligen på det här och jag är verkligen lycklig <3

Förutom det så har jag även börjat gå hos en samtalsterapeut nu, vi har träffats två ggr och pratat.
Det känns bra, jag har fått uppgifter att göra hemma och jag kanske ska få både medicin och kognitivterapi.
Eftersom det tydligen kan vara bra att ha medicinen som stöd för att dämpa ångesten när jag ska försöka ta mig igenom situationer som jag har svårt för. Jag ska göra så gott jag kan för att kämpa nu och bli av med det för jag orkar inte leva mitt liv såhär och vara så sårbar. Jag ska fixa det, och jag vet att jag har människor som stöttar mig :)

Kommentarer
Postat av: David Rosinski

Positivt att höra, glad för din skull. <3

2008-07-18 @ 00:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0