The stars, look how they shine for you


Här sitter jag, väldigt trött men det kan ju bero på att det inte är så smart att somna på dagen.
Jag gick och la mig ett par timmar efter jobbet och då är det nästan omöjligt att bli pigg igen.
Men men jag rycker väl upp mig snart kanske ^^
Tänkte att jag skulle slänga in lite tvätt i maskinen och sen slå in några julklappar också.
Jag blev förresten väckt av att mobilen ringde och på andra sidan så fanns det någon som ville ge mig lite jobb nu under julen och det tackar man ju inte nej till.
Även om det betyder att jag måste jobba när älskling äntligen är ledig.
Men det skadar ju verkligen inte att få lön ifrån tre olika jobb i januari.
Jag får lite ifrån städjobbet på hotellet, jag får ifrån extrajobbet på posten och sen nu detta städjobbet på värendsvallen.
Så de tre kanske kan skrapa ihop till en bra lön :P
Enda kruxet är att två dagar så ska jag jobba både på posten och på värendsvallen men vi skulle se om vi inte kunde lösa det på nått sätt.
Det är iaf skönt att eftersom älskling är ledig så får jag skjuts till jobben :)
Han är bäst <3

Annars så har jag skrivit till vårdcentralen nyss och bett om att få komma dit och göra en odling.
Detta för att se om det kanske finns någon lite starkare medicin som jag kan få och bli av med denna jävliga förkylning en gång för alla.
Har ju haft den i flera månader nu och det orkar jag inte med längre.

Men jao, nu blir det att göra lite hushållsarbete och sen spela tv-spel i den UNDERBARA soffan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0