Nya tankar..


För det första så saknar jag mitt hår på bilden, där så hade jag precis gjort en volympermanent och det vill jag göra igen !
Det hjälpte mitt hår så jävla mycket.
Jag fick massor av volym utan att behöva en hel hårsprays flaska eller tupera.
I miss it !
Funderar på att fixa om det till våren för just nu så är det ju rätt kört med pengar, så får nog spara ett tag först.
Men jag kommer att fixa om det så snart jag kan iaf :)

Idag så har jag varit på arbetsförmedling för ännu mer information.
Lärde mig väl inget nytt egentligen men det kan ju inte skada att gå dit.
Efter det så var jag med hemma hos mamma och pappa en stund.
Myspysa lite med wilma vovven och prata en massa med mamma tycker vi om :)

Pratade med mamma om att jag har fått lite tankar på att försöka utbilda mig till målare men jag vet inte om  det finns någon utbildning här i växjö.
Jag satt och kollade lite på nätet innan men hittade inget så vi får se.
Men tror iaf att jag skulle tycka att det var roligt att jobba med osv.
Så det är något att tänka till på.

Annars idag blir det nog mest att ta det lugnt som vanligt.
Ska äta lite rester från igår nu strax.
Ugnsfalukorv :D mums mums !

Och imorgon så ska jag träffa lollo, vi ska kila runt lite på stan och sen blir det tjejkväll här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0