Julkorts sortering

Det är vad jag ska spendera dom närmaste timmarna med.
Var på lite introduktion igår mellan 17 - 19.
Dom visade vad vi skulle göra osv och så fick vi prova på att sortera den sista timmen.
Det svåra tycker jag är att komma ihåg allt man ska göra men det kommer säkert gå bra.
Bara jag som alltid är så äckligt nervös när jag ställs inför något nytt.
Speciellt bland en massa nya människor som jag inte känner.
Två av mina största fobier på en och samma gång, yay.
Idag så börjar jag jobba kl 15 och sen så kommer älskling och hämtar mig kl 21 när jag slutar.
Har ju iaf en rast på halvtimme så jag kan ringa till min babe och prata av mig lite ångest.
Men nu ska jag göra mig klar och springa iväg till bussen snart.
Hoppas att alla har en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0