Hello and Goodbye

Igår så var jag och älskling hemma hos hans föräldrar när Charlie ringde mig och frågade lite om Ozzi (min hamster som bor hemma hos min mamma och pappa) 
Det visade sig att hon funderade på att köpa en liten hamster till sig själv.
Och eftersom mamma och pappa aldrig ger honom någon uppmärksamhet eftersom dom inte hinner och vi inte kan ha honom hemma hos oss pga katterna så frågade jag charlie om hon ville ha honom.
Så idag har lilla Ozzi flyttat till emmaboda, och där tror jag verkligen att han kommer få det bra och mycket kärlek :)
Det bästa är att nu har jag en anledning att hälsa på oftare också ^^

Annars idag så är det dags för första dagen på posten.
Jag ska ju jobba i 5 dagar där nu och sortera julkort.
Hoppas att jag kommer trivas, och om jag inte gör det så är det ju bara i 5 dagar ändå ^^
Men nu är det dags för mig att äta något  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0