Hej mitt vinterland..


Den här bilden togs under den korta perioden som snön fick ligga kvar här i växjö.
Nu så är den sorgligt nog borta igen och det är bara kallt,fuktigt och slaskigt ute.
Men man får vara tacksam för att man jobbar inomhus tillexempel.
Jag jobbade ju mitt första riktigt pass på julkortssorteringen igår och det gick bra :)
Var lite nervös i början och så men slappnade av efter ett tag.
Dom enda minustecknen är väl att jag fick ont i axlarna och nacken + att jag och älskling knappt hinner ses nått alls.
Jag slutar vid nio, sen är det hem och äta och i stort sett gå och lägga sig efter det.
Inte så roligt när vi ses ganska lite i vanliga fall.
Men jag får iaf ligga i hans underbara famn och somna varje natt :) 
Finns inget bättre än det.
Han var ju så otroligt gullig och masserade mig igår efter jobbet också.
Så idag känns det mycket bättre i både nacke och axlar.
Jag antar att jag fick ont eftersom min kropp är så ovan vid att jobba nu när jag varit arbetslös så länge.
Passen på hotellet är ju med så stora mellanrum så kroppen har inte vant sig vid det.
Känns så skönt att jobba faktiskt, även om det är på kvällen.

Men nu ska jag fixa iordning lite matlåda som jag ska ha med mig tills ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Ålskling

Älskar dig gumman!

2008-12-17 @ 05:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0