Här kommer bilden


Japp där har ni den :)
Världens bästa soffa som äntligen står hemma hos mig och älskling.
Det går inte att förstå hur mysig och stor den är bara genom att se på bilden.
Man måste uppleva den ^^ 
Haha jag låter helt besatt, men det är verkligen min dröm soffa :)

Idag så har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt i soffan, kollat på Gudfadern 1.
Dom filmerna är så grymt bra så skulle kunna se om dom hur många gånger som helst.
Kommer att bli ännu härligare att titta på dom sen när älskling har köpt sitt efterlängtade hemmabio system, men det lär väl ta ett tag eftersom det kostar ganska mycket om man ska ha ett riktigt ordentligt system.
Älskling var hemma på lunch vid tolv tiden, vi åt kycklingfilé och ris, med lite sallad till såklart.
Mums mums :)

Tänkte att jag skulle ställa mig och fixa undan disken nu men måste bara berätta först att jag har varit duktig och sökt ett jobb idag.
Ett städjobb i växjö, så vi får se om dom hör av sig. 
Känns bra att söka iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

booooring med vita väggar :P

2008-12-09 @ 18:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0