Ännu en dag på jobbet

Ikväll så är det näst sista dagen på jobbet.
Bara torsdag kvar sen.
Nu är det ändå ganska roligt för jag har börjat prata med en tjej som heter emilia.
Och tiden går såklart fortare om man skrattar då och då ^^
Men på torsdag så vet jag inte om jag kommer ha någon att prata med, men har ju min ipod som jag kan lyssna på istället isåfall.

Idag har jag känt mig så grymt trött o seg.
Mest suttit i soffan och tittat på tv.
Men nu måste jag ta tag i lite disk osv innan mamma och pappa kommer hit på lite fika vid halv två.
Dom är snälla och skjutsar mig till jobbet sen så jag slipper komma dit för tidigt.

Men nu får jag väl sätta igång med disken :P

Kommentarer
Postat av: cHarLie

hehe :) fint namn hon hade :P

2008-12-17 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0