Tillbaka till vardagen

Nu har det inte blivit något inlägg på länge, eftersom jag både varit en vecka på gotland och sen bara velat mysa med min älskling sen jag kom hem :)

Idag har jag inte riktigt energi till nått långt eller intressant inlägg :P
Men jag kommer att skriva snart, så om det är någon som är intresserad och vill läsa så kommer det snart ^^
Kan ju iaf berätta att jag har en månad på taxi nu som jag ska prova att jobba och se hur det känns.
Jag har bara pass där jag jobbar med andra människor, så det känns iaf bra.
Har dock två helger att jobba och det känns ju lite sådär, men jag vill bara att det ska gå fort och att jag mår bättre.
Om jag inte gör det så vet jag ju iaf att det inte kommer funka, och då har jag verkligen gett det en chans.
Har ju min underbara älskling som stöttar mig hela vägen och det betyder allt <3


Men nu ska jag äta lite och sen blir det städning *suck*  ^^

Kommentarer
Postat av: hajen

ses framemot. :)

du verkar ha det bra! <3

2008-08-07 @ 13:35:43
URL: http://hajenkommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0