There is no sunshine when he is gone

Nu har han åkt.
Imorse kl 05:20 så åkte min älskling härifrån och begav sig mot öland.
Så nu är det 5 dagar tills vi ses igen.
Fem dagar tills jag får sova jämte honom igen, känna hans läppar mot mina, och få ha hans armar om mig när jag somnar.
Jag längtar redan så mycket efter honom.
På dagarna så kan jag alltid sysselsätta mig med något, det är mest på kvällarna som jag kommer ha tråkigt.
På kvällarna så kommer jag sakna allt som vi brukar göra.
Laga mat tillsammans,se på film och mysa och allt annat som jag älskar.
Men det är bara att kämpa på och försöka få dagarna att gå så fort som möjligt.




Kommentarer
Postat av: Hajen.

Förstår att de är jobbigt. ._.

Men jag tror du klarat galant! <3

2008-08-18 @ 11:26:49
URL: http://hajenkommer.blogg.se/
Postat av: mie

du kan ju alltid komma till mig..... kram från din gamla mor

2008-08-18 @ 15:41:23
Postat av: Sandra

Du klarar dig ska du se <3

2008-08-18 @ 19:38:31
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0