Start every day of with a smile



Bilden är från deviantart.com
 
Ja nu försöker jag hålla den här nya positiva inställningen som ska hålla mig uppe under dagarna som jag måste vara ensam när älskling är iväg och jobbar, eller tills jag hittar ett nytt jobb.
Jag ska klara det, jag mår ju redan så mycket bättre.
Det känns som jag har så mycket nya möjligheter och jag vill verkligen hitta ett jobb som passar mig.
Nu så försöker jag hitta en rutin, saker att göra som håller mig sysselsatt om dagarna.
Jag har iaf börjat att gå upp i en vettig tid, kl 09 är ganska lagom.
Sen blir det frukost och annat sånt.
Ska försöka gå ut mer och röra på mig nu när jag har mer tid och fotografera.

Just nu sitter jag och tittar på The hooligans. 
En super bra film som jag har sett många gånger.
Den är ett bra tips nu till regniga höstkvällar när man sitter hemma och myser med en film.
Dock behöver hösten inte infinna sig riktigt än.
Fast färgerna på hösten får mitt hjärta att slå lite extra fort när jag är ute med kameran.
Men ja, nu blir det nog lite disk som måste tas itu med tyvärr :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hösten får helst INTE komma än, jag måste hinna ta årets första dopp nånstans, haha. Jag har ju bara jobbat :(

2008-08-16 @ 13:04:52
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0