Sisters in sunshine



Mina nya underkläder


Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa igen.
Tobias var tvungen att jobba lite idag, segt på en lördag men det blir ju pengar.
Vet inte riktigt när han kommer hem, längtar massor efter honom.
När vi pratades vid innan i tele så lät han inte så glad, verkade som det var lite problem just då.
Men jag ska göra mitt allra bästa för att få honom på bättre humör när han kommer hem :)

Vi vaknade kl 10 idag, jag var grymt trött men kröp upp ur sängen och bort till soffan för att hålla älskling sällskap över lite frukost.
Sen när han hade åkt så tittade jag på tv och satt lite vid msn.
Syster loggade in och ville ha med mig ner på stan, och eftersom jag ändå var i behov av lite nya underkläder så bestämde jag mig för att följa med.
Jag hittade ett underbart svart spets set med bh och trosor + 3 vanliga hotpants och vanliga string.
HM är så underbart eftersom man hittar schyssta saker till helt okej priser.
Solen sken hela tiden när vi gick runt på stan och hade det allmänt trevligt.
Hon berättade att hon ska iväg till norge nästa fredag, så jag håller tummarna för att hon får roligt :)
Sen efter att vi avslutat shoppingen med varsin hambugare på donkan så kom mamma och pappa och hämtade oss.

Ikväll så ska jag o babe försöka lyxa till det lite med mat osv så att det blir en riktigt myskväll
Igår var vi lite trötta båda två, men det var ändå helt underbart.
Så den här kvällen kan ju bara bli perfekt.
Jag älskar att jag mår såhär bra, att jag äntligen har hittat en kille som lyfter mig upp bland molnen varenda dag.
Tobias du ger mig så mycket och jag vill ägna varje minut åt att ge dig det tillbaka lika mycket <3
Men nu ska jag väl bara chilla ett tag tills det är dags att åka hem och längta lite till efter min älskling ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0