Nysningar och annat trams

Det är vad jag har för mig idag. 
Nyser, fryser, mår illa, blir varm och en massa annat trams som jag inte alls har lust med.
Men jag får väl stå ut tills den här dumma förkylningen bestämmer sig för att försvinna.
Jag sitter mest och gör armband efter armband, fick ju en beställning igår från en viss flicka i rättvik.
Så får snart skicka iväg ett brev till henne med några armband i.
Under tiden som jag pärlar så tittar jag på sagan om ringen filmerna.
Är just nu inne på den första filmen, så vi får väl se om det blir alla tre idag eller om jag bara hinner med dom två första.
Har även lite sällskap idag utav söthunden wilma.
Mamma och bröderna kommer och hämtar henne om en timme eller två dock så då blir det bara jag och fiskarna kvar.

Vädret är lika tråkigt idag.
Det är mulet och regnar stundvis.
Imorse när jag var hos mamma och pappa och tvättade så var det iaf lite bättre.
Men nu är det bara gråa moln och regn så långt man kan se.
Underbara växjö i ett nötskal.
Men nu ska jag väl fortsätta med mina armband ^^



Detta är ett smakprov på mina armband, det kommer komma fler bilder.
Om någon är intresserad så säg till :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, vilka fina armband! Du är duktig :)

Krya på dig! /viccy

2008-08-26 @ 16:44:54
URL: http://viccys.blogg.se/
Postat av: Hajen.

Gosh, regn & förkylning. ://

krya på dig! :*

(Fina armband som alltid!) :)

2008-08-26 @ 17:21:49
URL: http://hajenkommer.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aw, jag borde nästan åka till dig och göra dig sällskap! Fina armband förresten:)

2008-08-26 @ 23:16:15
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0