Ny design :)



Denna bilden vill jag ha som bakgrund till bloggen, så får se om jag lyckas klura ut hur man gör ^^

Är iaf grymt glad för att jag har lyckats med dom små förändringarna som jag har gjort idag :)
Har aldrig lyckats innan, men idag gav jag mig fanken på att fixa det.
Just nu sitter jag hemma hos mami och papi, kicki är här och ska klippa oss allihop lite.
Så jag ska få bort mina slitna toppar och få håret lite uppklippt med.

Kvällen kommer spenderas med älskling såklart.
Eftersom han åker på måndag så vill vi tillbringa så mycket tid som möjligt med varandra innan dess.
Vi ska ha filmkväll med en massa gott och mys :)
Vi tänkte att vi ska kolla på jönssonligan på mallorca eftersom det var länge sen vi såg den.
Tror att kvällen och helgen kommer bli lyckad.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte för mycket sex nu, då blir jag ledsen eftersom jag inte har nån ;) hahaha, nä men ha det bäst och mysigast gumman!<3

2008-08-16 @ 13:06:09
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0