myspys i soffan


En bild på min nya favorit choklad,Marabou Non stop :) 
Den är så grymt god ! 
Om ni inte provat den så gör det.

Nu sitter jag i soffan, med mina pärlor och gör en massa armband.
Jag vet inte vad jag ska göra av alla snart :P
Den enda som jag kan ger bort dom till är mamma ^^
Haha, hon har säkert 50 stycken som hon växlar mellan.
Tänkte iofs skicka ner ett par stycken till min farbrors flickvän Catrin eftersom hon hade tyckt om dom jag gjort till mammma.
Och eftersom hon frågat vart mamma köpt dom så kanske hon skulle vilja ha några.
Är det nån annan som skulle vilja ha så ställer jag gärna upp och fixar ^^
Tänkte lägga upp en bild sen så ni får se mina armband.

Samtidigt som jag pärlar så tittar jag på Outsiders på 5:an och mumsar lite choklad :)
Tycker att det är roligt att få se människor som lever lite annorlunda än alla andra.
Det är underbart att se människor som kämpar på trots att dom har så mycket mer hinder i livet än andra.
Det får mig att tänka till och uppskatta det jag har ännu mer än förut.
Jag älskar verkligen mitt liv just nu, även om det inte är perfekt eftersom jag inte har ett jobb än.
Men jag kämpar på och letar iaf.
Jag har en underbar pojkvän och vi älskar varandra så mycket.
Jag har en familj som stöttar och hjälper mig på alla sätt som dom kan.
Det finns vänner i mitt hjärta som jag kanske inte träffar så ofta men som jag vet att jag alltid kommer kunna ringa till.
Plus en massa andra saker som jag inte kommer på nu :)

Resten av kvällen så kommer det väl bli mer pärlande och filmtittande. 
Hoppas att ni har en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Hajen

Jag tar gärna emot fler armband! :)) :*

2008-08-25 @ 20:42:47
URL: http://hajenkommer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är bäst gumman<3 Finns här alltid. Vi kan väll hitta på något på fredag en stund kanske? Ska bara fixa min fot >.< ^^

2008-08-27 @ 07:44:47
URL: http://metrobloggen.se/loveisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0