lets start over



Bilden är från veckan på Gotland

Tänkte berätta vad som hände i tisdags.
Jag skulle börja jobba kl 14, och jag försökte hela morgonen att rycka upp mig och bli av med ångesten.
Jag gjorde allt möjligt för att distrahera mig själv och tänka på något annat men den äckliga svarta klumpen i magen ville bara inte försvinna.
Kl 13 så bestämde jag mig för att gå bort till jobbet, för jag tänkte att om jag gick dit lite tidigare så skulle jag ha tid att lugna ner mig och sådär.
Men så fort jag gick hemifrån så började jag storgråta, panikångesten var tillbaka och jag fick stanna flera gånger på vägen upp till jobbet bara för att lugna ner min andning.
När jag väl kom upp på jobbet så såg jag hemsk ut, mitt smink var utsmetat och mina ögon helt svullna av alla tårar.
Jag satte mig ner och lyckades samla mig i några minuter, men sen så kom gråten igen och jag bröt ihop.
Mamma jobbade sin sista timme när jag kom dit och hon sa till mig att gå in till vår chef och berätta att det inte fungerar.
Så med tårar och ångest gick jag in till henne och hade ett långt samtal.
Vi kom fram till att det inte fungerar eftersom jag mår så dåligt som jag gör.
Så nu söker jag andra jobb, igår så ringde på ett och skrev ett cv som jag ska skicka iväg.
Jag ska även ringa på ett annat jobb idag som gäller anställning som städerska.
Vi får se hur det går, men jag hoppas verkligen att jag hittar nått annat snart.
För jag vill ju jobba, jag måste bara hitta något som jag trivs med och kan göra bra.

Mer nyheter är att älskling ska åka iväg på elmätarbyte på måndag.
Han kommer att vara borta alla vardagar och komma hem på helgerna.
Jag kommer sakna honom så mycket, men jag vill som sagt att han ska prova det här eftersom det kanske får honom att må bättre.
Han kommer att vara iväg på mätarbyte i ca 3 månader.
Det kommer vara jobbigt och jag kommer sakna honom, men jag vet att vi klarar det tillsammans.

Idag så ska jag hem till mormor och morfar och hämta köttbullar i sås som vi ska få av dom :)
Så super gott !
Finns inget bättre än mormors köttbullar.
Så nu måste jag göra mig iordning för pappa hämtar mig snart.

Kommentarer
Postat av: hajen

Lät inget vidare alls. :// hoppas du hittar ett bättre snart! <3

2008-08-14 @ 10:28:40
URL: http://hajenkommer.blogg.se/
Postat av: Sandra

det kommer ordna sig, jag vet det <3

2008-08-14 @ 16:02:56
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0