Jag saknar dig !

Okej nu satt jag och tittade på bilder på mig och min älskling och vet ni vad ?
JAG SAKNAR HONOM ! 
Så himla mycket :(
Alla pussar och kramar.
Alla underbara komplimanger han ger mig.
Att alltid kunna krypa upp i hans famn och bli tröstad.
Allt !
För han är verkligen världens bästa <3

Längtar så tills han äntligen kommer hem på fredag.
Men jag får vara glad för att det är onsdag imorgon och då har ju faktiskt halva veckan gått.
Det tröstar ju lite.
Under tiden så fortsätter jag att underhålla mig genom att blogga,se på film, spela tv-spel, umgås med familjen,söka jobb, göra armband och ta lite bilder då och då.
Är det nån som har nått tips om en bra blogg så får ni gärna skriva.
Jag letar hela tiden efter bra bloggar att läsa.

Imorgon så ska jag med mamma&mormor och handla på morgonen.
Dom kommer och hämtar mig vid nio typ :/
Känns lite segt, speciellt nu när jag är sjuk och vaknar med 5 kilo slem i näsan och i halsen.
Blä, men jag får väl kämpa mig upp.
Behöver ju faktiskt handla lite. 
Annars så ska jag väl bara fortsätta att vila upp mig och försöka att bli frisk.
Om det är nån som har lust att skicka ett sms och pigga upp mig så är det alltid välkommet :)


Kommentarer
Postat av: Hajen.

Ge mig numret så skickar jag iväg ett sms! (: har ju 8 timmar dötid imorgon. :P



Bloggtips.

emelieohlsson.blogg.se

lisaplace.devote.se Mina favoriter iaf!

2008-08-26 @ 22:31:50
URL: http://hajenkommer.blogg.se/
Postat av: Sandra

Krya på dig hjärtat<3

2008-08-26 @ 23:14:48
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch då! Du får krya på dig! <3

2008-08-27 @ 07:42:13
URL: http://metrobloggen.se/loveisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0