Glädje och Besvikelse


Ännu en dag i ensamhet.
Eller helt ensam är jag ju inte, jag har fiskarna att titta på ^^
Fast jag ska hem till mamma och pappa lite senare.
Mamma kommer och hämtar mig kl 15 så ska jag med hem till dom en stund.
Mest för att jag behöver sandpapper.
Jag köpte färg igår när jag var och handlade med mamma, så nu tänkte jag måla om vår byrå lite.
Men man måste tydligen slipa lite med sandpapper först för att det ska blir snyggt och sådär.
Jag hoppas att det blir bra ^^ ska lägga upp en bild sen när det är klart.

Tänkte även att jag skulle ge mig ut och gå en lång promenad med kameran idag, antingen på hovshaga eller nånstans häromkring.
Har lovat min älskling att ha många nya bilder för honom att titta på när han kommer hem :)
Jag vill verkligen ta tag i mitt fotande igen, det känns som jag nästan har slutat med det helt.
Så nu ska jag försöka hitta min inspiritation igen.

Anledningen till att jag kallar detta inlägget för glädje och besvikelse är för att jag känner båda känslorna idag.
Glädje eftersom jag fick reda på att min slutlön blev mycket högre än vad jag hade förväntat mig och det känns så bra eftersom jag behöver pengarna till hyran osv.
Nu slipper jag låna av älskling tills jag hittar ett nytt jobb.
Besvikelsen känner jag eftersom jag blev verkligt besviken på min syster.
Jag orkar inte dra orsaken till varför jag blev det, men jag trodde bättre om henne och det känns riktigt kasst.
Men nu är det dags att ta itu med lite disk och annat som jag vill bli av med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0