Du är kärlek

Skrivet inatt kl 00:34 

Klockan är sent men jag kan inte somna.
I mitt huvud rullar bilder fram, en efter en.
Fotoidéer som jag drömmer om att genomföra.
Alla är svartvita, jag drömmer inte i färg inatt.
Jag ser dig.
Hur jag vill fånga dig på bild.
Mitt i en omgivning som borde avundas din skönhet.
Bara du och jag i naturen med min kamera.
Kan kärlek fastna på bild ?

Som vanligt så tycker jag att det jag skriver precis innan jag somnar, blir det bästa.
Det är som om min hjärna går på autopilot och får fram en massa som inte går när jag är helt vaken.
Kanske för att jag är för distraherad av alla andra tankar då.
Men det här blev jag iaf nöjd med.
Självklart är det tillägnat till min underbara älskling.
Du inspirerar mig så älskade <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Va fint skrivet :)

2008-09-01 @ 13:07:46
URL: http://metrobloggen.se/loveisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0