Ännu en måndag morgon

Nu är helgen över och älskling har åkt iväg till öland igen.
Vi har haft 3 underbara dagar tillsammans, fastän vi inte gjorde nått särskilt :)
Vi har mest tagit det lugnt, tittat på film, myst i massor, lagat mat osv.
I lördags så gick vi på bio på kvällen.
Vi såg den nya batman filmen "The dark knight" 
Den var faktiskt helt okej, jag brukar inte gilla den typer av filmer annars. 
Men nu är helgen över så nu längtar jag tills nästa helg när älskling kommer hem igen :)

Idag så ska jag nog mest ta det lugnt, har fått en förkylning som drar ner mitt humör lite.
Nyser och har ont i halsen :/
Men jag har ett nytt tv-spel som älskling köpte åt mig igår som jag kan underhålla mig med ^^
Jag ska snart gå ner till stan också och köpa några nya pärlor.
Men sen blir det nog mest att bara vara hemma idag faktiskt.
Försöka bli frisk så fort som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

krya på dej!

2008-08-25 @ 14:52:04
URL: http://johannahenriks.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0