All by myself


Nu har jag målat klart byrån, så nu väntar jag bara på att färgen ska torka.
Sen  ska jag ta en bild så dom som är intresserade av att se resultatet får göra det.
Dagen har bestått mest av regn så det blev ingen lång promenad med kameran. 
Det blev dock några på mig själv som ni ser ovan och nedan så ska jag lägga upp en till som jag tog när jag var hemma hos mamma och pappa.

Sitter nu och myser med lite tv tittande, chips och coca cola :)
Väntar på ett samtal från älskling och sen blir det väl kanske att titta på "Bridget Jones Dagbok"
Älskar den filmen, det är skönt med en rolig film som man kan känna igen sig i då och då.
Vem har inte försökt att ta tag i sitt liv och ändra sina vanor men misslyckats.
Man kan lära sig av henne, man ska inte sluta försöka :)


Bilden som jag tog på regnet hemma hos mami och papi

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Fin blogg! Läs gärna min också :)

Kram /viccy

2008-08-24 @ 20:46:10
URL: http://viccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0